selamat datang.terimakasih.jumpa lagi

Friday, October 5, 2012

kehidupan sebagai mahasiswa UM

Alhamdulilah... Allah la sebaik-baik perancang dan kini aku bergelar mahasiswa Universiti Malaya. ohsemmmmmm ! hewhewhew. dah sebulan aku disini dan menetap di kolej kediaman ke-7 Za'ba bersama mahasiswa tahun 1 yg lain. eehhh, macam mahasiswa la ayat dia. sekimaaaa. hahaha.

banyak aku belajar sesuatu yang baru kat sini dan banyak jugak lah aku menangis sebab tak biase keadaan kat sini tanpa kasih sayang keluarga. *sila sedihkan diri dgn keadaan aku. ommaaaaa! haimissyuuu :(
But, well, itu semua mengajar aku kehidupan berdikari nd more to be matured ! gulppp! before nih memang gua tak matured. hihih. seronok jugak la hidup dekat kampus sebab ade kawan baru, library yang beso nd bole tido dgn buku2 kat situ, ade DM or dewan makan yg sediakan makanan sedapsedap, setadi sesuatu yang baru, antropologi ? sosiologi ? ade LRT, Monorel nd each. jakun disitu. okehh. dan inilah kehidupan aku sebagai mahasiswa. sangat ohhseeemm! 

she's Fatin, from Pontian, Johor



with lecturer bahasa Filipino. 

outing bersama sahabat baru sayaa. Naimah nd Fatin from Pontian Johor :)

sahabat sekuliah. Ras from Terengganu and Fatin.

actly ade lagi sorang sahabat sekuliah aku, tapi dia busy dengan bisness nya. and selalu je tak dapat bersama. tapi dia ohsemmmmm ! hehehe. she's Tasya from Perak. semoga kita terus menjadi sahabat selama selamanya kat sini nd berkongsi suka duka bersama. i LOVE u allss :)


No comments:

Post a Comment