selamat datang.terimakasih.jumpa lagi

Tuesday, March 20, 2012

The Best Memory i have ^.^

Assalamualaikum . . .

syukran jazilan, Allah maha adil. memang semua yang kita mohon atau minta akan kita dapat. tetapi mestilah selaras dengan usaha yang dilakukan, selain kesabaran yang tinggi dalam menghadapi apa jua ujian-Nya. TAKE NOTE ! mungkin lambat dan mungkin juga cepat. mungkin juga ianya tidak ditunaikan dalam bentuk yang diharapkan, tetapi mengikut apa yang diperlukan. terima kasih Ya Allah kerana telah membuat aku tersenyum riang pabila saat yang paling berharga dlm hidup datang secara tidak diduga. 7 Mac 2012 memang tak akan dilupa semua tentangnya. :)

*mood skema*

 Bismillah . . .


just got 2A- 1B 1B- with 3 point sumtink. >.<

*tuka mood skema*

walaupun result hanya cukup-cukup makan aku tetap bersyukur atas kurniaan-Nya. saat paling gembira bila tetibe jek nama aku diumumkan sebagai pelajar cemerlang STPM. memang rasa mcm mimpi. bedebo juga time naik stage. bagaikan seorang pesakit pakinson yang tiada harapan untuk sembuh. hihi. jutaan terima kasih diucapkan kepada semua guru2 tingkatan 6 SMK BANDAR TENGGARA yang telah banyak menabur bakti, tak lokek nak share ilmu, sporting, and lastly jadikan kami semua pelajar yang cemerlang. terima kasih CIKGU. and tanx a lotsssss to my lovely parents and frends too. uuuooollsssssss the best everlasting. i lebiuuuu :)


 aku dan fira, sahabat belajar, begaduh, memekak, begosip, tido kat kelas besama, and yang paling kuat membebel. mana-mana je pergi mesti kena bersama. lastly dapat result pon sama. we got 3point sumtink togetherr. hihih



sama-sama berjaya. sama-sama cemerlang. tahniah semua. ALHAMDULILAH.
ehehmm. tiada niat untuk menunjuk-nunjuk, hanya ingin berkongsi kegembiraan bersama. syukran. 

*moral : no gain without pain, Allah is the first *

2 comments: