selamat datang.terimakasih.jumpa lagi

Friday, October 14, 2011

^ belajar dari kesilapan itu mematangkan diri kita ^

this time , our time , my time , the time ,, bukan TS or timesquare. this is ur real time nyssa. done ! result trial dah kelua nd hasilnya amat mendukacitakan sedikit. tapi apa pun tetap bersyukur dgn kurniaanNya kerana aku masih lagi diberi peluang utk rasa kejayaan itu.

tak cukup bila pointer hanya 3 point ** , tapi tetap kena bersyukur nd redha sebab itu juga atas usaha aku sendiri. budak yg peMALAS  patut juga diberi result yg sebegitu rupa. nyssa ! jangan terlalu yakin dan berasa selesa bila kau dah ada kat atas , sebab nanti kau pun akan rasa duduk dekat bawah. oleh sebab itulah aku punya result jadi teruk. Ya Allah , jangan biarkan aku lalai lagi.

agak jeles dan cemburu juga bila member yang lain dapat pointer yg terbilang bilang. tapi aku ?? payah untuk dibilang. huh ! belajarlah dari kesilapan , sebab itu akan buat kita tahu dimana silapnya kita. tinggal sebulan je lagi weyh kau ada masa nak rush , sempat ke ??? kau dah la peMalas. sedarlah siket kau belum ada pape lagi sekarang . sape nak kawin dgn kau nanti , ( ehh, kawin pulak citenye ??) T.T

So, be strong nd move on. semua orang tengah mengharapkan kau nih nyssa. teruskan usaha tu. siket jek lagi nak sampai kat endingnya. kau mesti BOLEH. bila future kau elok, elok la kau pegi kawin lepastu. ( eh, kawin lagi ?? ) hihikk, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nysa belajar duluu okay. :)

Lastly , be the first , you do you ll get it . ( saje nak sedapkan hati )


kata-kata semangat untuk diri aku sendiri atau lebih dikenali sebagai nurul anissa binti abdul rahim , student syariah upper 6 Delima smk Bandar Tenggara . ceeewwwaaaahhhhhh , detail bebeno katanya.



* Anda tidak harus berkata KENAPA SAYA? Anda seharusnya bersyukur kerana ANDA telah dipilih.

* Hanya orang yang berani GAGAL DENGAN TERUK mempunyai harapan untuk BERJAYA DENGAN HEBAT sekiranya dia mempelajari sesuatu daripada kegagalannya itu.

sekian sahaja. terimakasih .

No comments:

Post a Comment