selamat datang.terimakasih.jumpa lagi

Tuesday, July 12, 2011

freak ..

mood berubah-rubah ?? gunalah lebreass bak kata yuna. tapi aku ??? guna tak okeh tak guna lagi la tak okehh. watdehellgoingon. blablablaaa. 

FYI,, aku sedang depress, while waiting for the big big big WAR ! oh Dear.. time tuh la aku tak berapa nak sihat. kesihatan mmg selalu terganggu. padahal itu cuma perkara biasa bagi aku yang bergelar student. cakap mmg belagak 'diva' bak kata hanafi abg kawasan kat dlm clss aku. well, aku mmg belagak but adakalanya itu hanya lakonan untuk sedapkan hati aku okehh. jangan terkejut beruk makyehh bila tengok aku tak keruan kat class. coz i'm try to be who i'm.

blablablaa ! exam da nak dekat. trial around the corner. tapi still tak sedar.. gila babibuta. mood tak stabil. macam mane nak hadapi semua nih. kau, kau, kau jadi mangsa amarah aku jek kan. sorry,, kau mmg tak besala. tapi aku tetap nak marah jugak. ehh, tapi aku mintak maafkan. so, kau relax jela. aku mmg suka marah orang. haha sorry sayangg. pasnih tak buat lagi. maybe..... ;) *blinkblink*


View Image

busy rite ?? huarggggghhhhh. tensiooon !
*babe,, i'm so sorry coz placed u in this situation. 3 sweet word for yuu. i love u <3

No comments:

Post a Comment